نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف
نوشته شده توسط : نتسان

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات باربری مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد به کرج-باربری مشهد به ساری-باربری مشهد به تبریز-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد به بیرجند خواهیم پرداخت.

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاورهای مسقف که نوع دیگری از خاور باربری محسوب می‌شوند برخلاف خاورهای روباز، سرپوشیده هستند و سقف آنها با موادی از جنس پارچه و فلز پوشانده شده است. این نوع خاور بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند را جا به جا می‌کند. نکته‌ی جالب در مورد خاورهای مسقف این است که درون اتاق آنها با ابزار ضربه‌گیر پوشانده شده است تا در حین حمل و نقل اثاثیه، هیچ آسیبی به اثاث وارد نشود. وسایل منزل، وسایل شکستنی، مبلمان و … با خاورهای مسقف جا به جا می‌شوند.

خاور مسقف اجازه‌ی تردد درون شهر را دارد اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین‌های سواری و سبک در سطح شهر کمتر هستند تردد می‌کند، علت این است که خاور از نظر ابعاد بزرگتر و بسیار سنگین‌تر از ماشین‌های سواری است و کوچک‌ترین بی‌احتیاطی توسط راننده یا سرنشینان باعث ایجاد خسارت مالی و جانی شدیدی خواهد شد. خاورهای مسقف از لحاظ فنی نیز با خاورهای دیگر فرق دارند. مثلاً جلوبندی و فنربندی این خاورها به گونه‌ای طراحی و تولید شده که می‌تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست‌اندازهای جاده‌ جلوگیری کند.

شرکت‌ها و موسسات باربری بین شهری برای حفظ سلامت بار مشتریان خود ترجیح می‌دهند از خاورهای مسقف استفاده کنند تا بار به سلامت به مقصد برسد. حداکثر ظرفیت بار در خاورهای مسقف ۳ تن می‌باشد.

نحوه انتخاب ماشین باربری و حمل بار

با خاور مسقف آشنا شدیم. اکنون نکات مهم در انتخاب ماشین باربری و حمل بار را توضیح می دهیم:

1. نوع بار و حجم آن: هر چه بار حجیم‌تر باشد، به خودروی باربری بزرگتری برای حمل بار نیاز است. انتخاب ماشین باربری و حمل بار مناسب می‌تواند تعداد دفعات رفت و آمد را کمتر کند و هزینه باربری را کاهش دهد. در نتیجه اسباب کشی ارزان‌­تری خواهید داشت.

2. نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد: معمولا برای فاصله‌­های دور مانند انتخاب ماشین باربری و حمل بار و حمل بار بین شهری از وسایل نقلیه باربری بزرگ (مانند خاور) استفاده می‌­شود. این خودروها مناسب حمل بار بین شهری بوده و در شهرهای بزرگ معمولا با محدودیت‌­های ترافیکی مواجه هستند. انواع ماشین­‌های حمل بار سبک‌­تر مناسب جابه‌­جایی درون شهری­‌اند.

3. فصل باربری: این که شما در چه فصلی قصد باربری (برای مثال اسباب­‌کشی) دارید نیز در انتخاب ماشین باربری و حمل بار تاثیر دارد. خاور اسباب­‌کشی و کامیونت دارای کابین مسقف (فلزی، پارچه­‌ای) هستند که در شرایط جوی نامساعد مانند بارش برف و باران از بار محافظت می­‌کنند. بهترین ماه برای اسباب کشی چه زمانی است؟

4. میزان بودجه: هزینه کرایه انواع ماشین­‌های حمل بار سنگین از وسایل نقلیه سبک بیشتر است. بنابراین هنگام باربری و اسباب­‌کشی به بودجه خود توجه داشته باشید. البته اگر بار شما حجم زیادی دارد، بهتر است در انتخاب ماشین باربری و حمل بار به سراغ ماشین باربری و ماشین حمل بار بزرگ­‌تر بروید تا هزینه اضافی بابت رفت و آمدهای چندین باره نپردازید.

5. سایر موارد: مسافتی که قرار است توسط ماشین باربری کوچک یا ماشین باربری ایسوزو برای حمل بار طی شود، و ساعت در نظر گرفته شده برای حمل بار نیز از نکات مهم انتخاب ماشین باربری و حمل بار است. همچنین، نو و مدرن بودن انواع ماشین­‌های حمل بار، مجهز بودن ماشین حمل بار، داشتن بیمه نامه ماشین، داشتن مجوز باربری نیز از فاکتورهای مهم در انتخاب ماشین باربری و حمل بار و شرکت باربری است.

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد به کرج-باربری مشهد به ساری-باربری مشهد به تبریز-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد به بیرجند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد به تهران،حمل بار با خاور مسقف به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: